keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Voitto!

Kosmetiikkaobsessio -blogissa oli hiljattain meikkikilpailu, jonka allekirjoittanut voitti! Kiitos Annielle vielä kilpailun järjestämisestä ja loistavasta palkinnosta :) Esittelen pikaisesti saamani palkinnon ja sen tuotteita, joita olen jo ehtinyt kokeilemaan. Toivottavasti muistin laittaa kuvaan kaikki palkinnot, sillä tuotteita paljon. Itse palkinnon lisäksi paketissa oli ihania, pieniä viestejä, jotka sisälsivät mm. vinkkejä tuotteiden käyttöön. Viestejä oli ihana bongailla paketista!


Huima palkinto!

Palkintoon sisältyi 3 ELFin sivellintä, ELFin kynsilakka, ELFin huulipuna, valtava ELFin meikkipaletti, Lumenen valokynä, H&M:n poskipuna sekä meikkipussukka.

Annien hehkuttamaa ELF Studio Powder Brushia olen käyttänyt nyt BB -voiteen levitykseen ja se todella toimii siihen todella hyvin. Sivellin on ihanan pehmeä ja karvoja lähti vain muutama ennen kuin pesin siveltimen eikä ollenkaan ensimmäisen pesun jälkeen. Suosittelen!

Toinen Annien luottotuote on H&M:n Dazzling Peach -poskipuna ja myös minä ihastuin tähän. Olen haaveillut uusista poskipunista ja ajatellut nimenomaan jotain persikkaisempaa sävyä ja tämä tuli kyllä kuin tilauksesta. Ihana sävy, joka näyttää luonnolliselta eikä ole liian hohtava.

ELFin mineraalisarjan huulipuna sävyssä Natural Nymph näyttää yksinään huulillani aivan kamalalta. Sävy ei vain toimi ollenkaan minulle. Huulipuna kuitenkin peittää omien huulieni suhteellisen voimakasta väriä hyvin, joten kokeilin tätä nudekiillon alla ja sinne huulipuna oli oikein hyvä. Varmasti tulee käytettyä kiiltojen alla.

ELF paletista olen kokeillut yhtä poskipunaa, joka oli todella kauniin sävyinen, mutta ehkä liian helmiäispitoinen jokapäiväiseen käyttöön. Luomiväreistä olen testannut muutamaa ja ne ovat toimineet hyvin. Värit ovat aika pehmeita ja niistä irtoaa jauhetta paljon, mutta pigmenttiä on hyvin. Aurinkopuutereista olen testannut kumpaakin alempaa sävyä ja tummempi mattaväri sopii hyvin varjostuksiin ja vaaleampi helmiäissävy käy minulle tuomaan vähän väriä kasvoille. Muita paletin tuotteita en ole ehtinyt vielä oikein kokeilla, mutta paletti vaikuttaa ihan hyvänlaatuiselta ja monipuoliselta!

Muita tuotteita en ole ehtinyt kokeilemaan, joten niistä voin kirjoitella myöhemmin. ELFistä minulla on tarkoitus muutenkin kirjoittaa oma postauksensa, jossa kerron firmasta ja sen tuotteista. ELFin silmämeikkisiveltimiä minulla on ennestäänkin, joten tiedän ne toimiviksi. Häivytyssiveltimelle keksin jatkuvasti uusia käyttötapoja, joten uusi kappale pääsee varmasti pian käyttöön. Silmämeikkisiveltimiä ei muutenkaan voi mielestäni olla liikaa ;)

 Minulla on tällä viikolla todella paljon tekemistä, joten postaukset saattavat taas hieman viipyä. Tulossa olisi kuitenkin asiaa uudesta BB -voiteestani, Make Up Storen klubi-illasta ja saamastani tunnustuksesta! Muistakaa myös osallistua edellisessä postauksessa käynnistyneeseen arvontaan!!!

Loppuun vielä kuva meikistä, jolla palkinnon voitin. Kilpailun teemana oli Yhdysvallat ja oman inspiraationi sain eteläosien alligaattoreista :)




Postauksen tuotteet saatu palkinnoksi kilpailusta, mielipiteet niistä omia. En saa mitään hyvitystä tekstin linkin käytöstä. Tietääkseni ELF, H&M ja Lumene ovat kaikki eläinkokeettomia!

2 kommenttia :

  1. Onnea onnea voittajalle.
    Alligaattori kenties kauneimmassa muodossaan.
    Sinulla on ihan kadehdittavan kauniit kulmat =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Tuo kulma-asia on sinänsä hauska, että mää inhoan omien kulmieni meikkaamista. Muoto niissä on ihan ok, mutta koska ne on tosi harvat ja loppuvat vähän kesken niin mun pitää aina piirtää niitä aika paljon :)

      Poista